PLIS LES: Politikerene sier fint at «man MP3音声抽出 (320kbps) - TikPulse Media Directory

TikTok動画 PLIS LES: Politikerene sier fint at «man skal ikke være redd のMP3音声を320kbps高音質で無料抽出・保存できます。

PLIS LES: Politikerene sier fint at «man skal ikke være redd på jobb». Jeg er enig, men helt ærlig tror jeg det er vanskelig å komme unna når man jobber innenfor barnevern. Jeg kjenner det selv på kroppen i gitte situasjoner. Jeg har tidligere kollegaer som har blitt kastet vann på, som har vært på hjemmebesøk der noen har demonstrert men en stor kjøkkenkniv i hånda og der balltreet står plantet innenfor en arms lengde fra en sint forelder. Og for ikke å snakke om alle de gangene man fikk høre stygge ord om seg selv fra både klienter, men også advokater, for ord kan også skade.  Jeg har vært redd mørke kvelder når jeg har gått hjem fra jobb. Jeg har vært redd når jeg kom på jobb og hele inngangen var egget ned. Og jeg har vært redd for å svare telefonen.  Og det er klart, i barnevernet jobber man med det kjæreste folk har: barna. Man må tåle en del. Og vi forstår, noen ganger forstår vi kanskje for godt, at man blir både sint og frustrert. Ja, jeg kan til og med forstå at mennesker vil bruke fysisk makt for å forsvare det kjæreste de har. Men på et punkt så kan forståelsen, omtanken og viljen til å hjelpe koste for mye. Og jakten på gode tall i saksbehandlingen og lavere fristoverskridelser kommer plutselig foran det faktum at man jobber svært utsatt til. Og jeg mener det jeg sier: det er kun et spørsmål om tid før noen flere innenfor barnevernsfeltet blir alvorlig skadet eller dør. For det skjer, dessverre med jevne mellomrom.  Og for ordens skyld. Aldri har en leder eller kollega sagt at man skal dra et sted eller gjennomføre noe som ikke anses som trygt. Men det er kanskje litt for mye som blir ansett som trygt, og kulturen bærer preg av at man skal strekke seg for å hjelpe.  Om du har lest helt hit: takk! ❤️ Følg meg gjerne for flere meninger.  #barnevern #meninger #politikk

If download does not start automatically, right click button above and select "Save Link As..."

📖 Read Full Media Editorial Breakdown & Creator Review
Explore Creator Insights & Detailed Media Analysis for PLIS LES: Politikerene sier fint at «man skal ikke være redd på jobb». Jeg er enig, men helt ærlig tror jeg det er vanskelig å komme unna når man jobber innenfor barnevern. Jeg kjenner det selv på kroppen i gitte situasjoner. Jeg har tidligere kollegaer som har blitt kastet vann på, som har vært på hjemmebesøk der noen har demonstrert men en stor kjøkkenkniv i hånda og der balltreet står plantet innenfor en arms lengde fra en sint forelder. Og for ikke å snakke om alle de gangene man fikk høre stygge ord om seg selv fra både klienter, men også advokater, for ord kan også skade. Jeg har vært redd mørke kvelder når jeg har gått hjem fra jobb. Jeg har vært redd når jeg kom på jobb og hele inngangen var egget ned. Og jeg har vært redd for å svare telefonen. Og det er klart, i barnevernet jobber man med det kjæreste folk har: barna. Man må tåle en del. Og vi forstår, noen ganger forstår vi kanskje for godt, at man blir både sint og frustrert. Ja, jeg kan til og med forstå at mennesker vil bruke fysisk makt for å forsvare det kjæreste de har. Men på et punkt så kan forståelsen, omtanken og viljen til å hjelpe koste for mye. Og jakten på gode tall i saksbehandlingen og lavere fristoverskridelser kommer plutselig foran det faktum at man jobber svært utsatt til. Og jeg mener det jeg sier: det er kun et spørsmål om tid før noen flere innenfor barnevernsfeltet blir alvorlig skadet eller dør. For det skjer, dessverre med jevne mellomrom. Og for ordens skyld. Aldri har en leder eller kollega sagt at man skal dra et sted eller gjennomføre noe som ikke anses som trygt. Men det er kanskje litt for mye som blir ansett som trygt, og kulturen bærer preg av at man skal strekke seg for å hjelpe. Om du har lest helt hit: takk! ❤️ Følg meg gjerne for flere meninger. #barnevern #meninger #politikk →